cofa Tips Mencari Kerja Di Internet - APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI Tips Mencari Kerja Di Internet | APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI -->
Home » , » Tips Mencari Kerja Di Internet

Tips Mencari Kerja Di Internet

Written By Roland Jb on Selasa, 10 November 2015 | November 10, 2015

Tips Mencari Kerja Di Internet

Memiliki pekerjaan adalah impian semua orang. Terdapat banyak laman sesawang atau website yang menyediakan pemberitahuan jawatan kosong secara atas talian seperti jobstreet, Suruhanjaya Perkhidman Awam, e-recruitment Sarawak, jobs Malaysia, JenJob dan banyak lagi. Ada sesetengah pihak yang tidak beranggungjawab mengambil kesempatan mencari pekerja dengan mengumpul maklumat peribadi pemohon kononnya untuk menilai kebolehan calon menjawat jawatan tersebut.

Namun ada juga mereka yang bermurah hati menyediakan dan memberitahu terdapat kerja kosong dalam blog mereka seperti www.applyjobhere.blogspot.com. Terdapat perbagai maklumat jawatan kosong terkini yang dipaparkan. Apa yang anda perlu lakukan ialah sentiasa mengikuti www.applyjobhere.blogspot.com untuk mendapat beritata terkini sebarang jawatan kosong dan jangan lupa LIKE facebook fans page di JobMalaysia Page dan Jawatan Kosong Terbaru 2015.

Dalam topik kali ini saya akan berkongsi Tips Mencari Kerja Di Internet.
  • Jika terdapat maklumat jawatan kosong yang diiklankan oleh blog tertentu pastikan link jawatan kosong tersebut membawa anda ke website yang menyediakan jawatan tersebut kerana di website itulah maklumat jawatan yang sebenarnya. Sebagai contoh rujuk gambarajah dibawah.





Share this article :

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERMOHONAN TELAH DIPROSES

Powered by Jasper Roberts - Blog

Tips Mencari Kerja Di Internet

Anda memiliki PMR, SPM, STPM, Degree dan sebagainya, kami merupakan portal jawatan kosong mengemaskini pelbagai jawatan kosong setiap jam.

Dikuasakan oleh Blogger.

Kemaskini Jawatan Terbaru

 
Support : ApplyJobHere | Facebook | Telegram
Copyright © 2013. APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI - All Rights Reserved
Responsive by Therjab Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger