cofa Jawatan Kosong Petronas Terkini - APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI Jawatan Kosong Petronas Terkini | APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI -->
Home » » Jawatan Kosong Petronas Terkini

Jawatan Kosong Petronas Terkini

Written By Roland Jb on Isnin, 14 Disember 2015 | Disember 14, 2015

Jawatan Kosong Petronas Terkini. Petroliam Nasional Berhad atau PETRONAS merupkan sebuah syarikat berasaskan minyak terbesar di Malaysia kini memelawa warganegara Malaysia yang berminat dan berkelayakan untuk mengisi jawatan kosong Petronas terkini sebagai Executive (OPIS) - Supply Chain seperti dibawah.

jawatan kosong petronas terkini exdcutive supply chain

Executive (OPIS) - Supply Chain

Kelayakan : 

Ijazah dalam pengangkutan, Pengajian Perniagaan, Kejuruteraan, Pemasaran atau bidang-bidang lain yang berkaitan. Pergengalaman 5 tahun dalam pengendalian operasi, aktiviti perniagaan logistik dengan loji penapisan, loji, terminal dan pemasaran dan juga mempunyai pengalaman dalam perdagangan antarabangsa atau perniagaan.

Cara memohon

Bagi calon yang berminat sila rujuk syarat dan cara memohon disini atau anda juga boleh mengklik senarai jawatan diatas atau juga anda boleh memohon terus melalui RIGZONE iaitu sebuah portal menyediakan senarai jawatan kosong dari seluruh dunia terutamanya kerja yang berkaitan dengan 'offshore'. Bagi anda yang sedang mencari kerja kosong offshore Rigzone ialah tempat terbaik untuk anda mendaftar dahulu. Rigzone ini adalah berfungsi seperti jobstreet, jenjobs dan banyak lagi portal sepertinya dengan memudahkan pencari kerja mencari kerja.
Share this article :

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERMOHONAN TELAH DIPROSES

Powered by Jasper Roberts - Blog

Jawatan Kosong Petronas Terkini

Anda memiliki PMR, SPM, STPM, Degree dan sebagainya, kami merupakan portal jawatan kosong mengemaskini pelbagai jawatan kosong setiap jam.

Dikuasakan oleh Blogger.

Kemaskini Jawatan Terbaru

 
Support : ApplyJobHere | Facebook | Telegram
Copyright © 2013. APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI - All Rights Reserved
Responsive by Therjab Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger