cofa 242 Peluang Pekerjaan Press Metal Terkini - APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI 242 Peluang Pekerjaan Press Metal Terkini | APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI -->
Home » , , , » 242 Peluang Pekerjaan Press Metal Terkini

242 Peluang Pekerjaan Press Metal Terkini

Written By Roland Jb on Sabtu, 9 November 2019 | November 09, 2019

Apply Job Here merupakan portal pilihan golongan muda yang memaparkan #JawatanKosongPanas terkini daripada pelbagai kelayakan seperti UPSR, PMR, SPM, DIPLOMA, IJAZAH dan sebagai nya. Kami banyak memberi info dan membantu pencari kerja diluar sana untuk mendapatkan kerja dengan segera.

jawatan kosong press metal, jawatan kosong sarawak, jawatan kosong

PRESS METAL adalah pengeluar aluminium terbesar di Asia Tenggara dan sebuah syarikat bersepadu di seluruh dunia dengan rangkaian antarabangsa yang meliputi China, United Kingdom, Amerika Utara dan Timur Tengah.

Ia menyediakan peluang-peluang pekerjaan yang sangat baik untuk pertumbuhan, latihan, kemajuan dan peluang pekerjaan sebagai salah satu majikan pilihan negara. Berikutan perkembangan pesat kami, kami menjemput rakyat Malaysia yang berbakat untuk menyertai kami dalam kekosongan berikut:

Sila dapatkan iklan penuh melalui butang dibawah.


:: Jawatan yang berkaitan dengan kelayakan anda tiada dalam senarai? Jangan risau, sila dapatkan pelbagai jawatan kosong disini.



Kami menyediakan gaji dan faedah yang kompetitif untuk calon termasuk penginapan dan faedah yang lain. Jawatan dan gaji akan sepadan berdasarkan kelayakan dan pengalaman.

Calon dijemput untuk menghantar e-mel terbaru mereka atau menulis ke alamat di bawah dengan gaji semasa dan dijangka bersama-sama dengan gambar saiz pasport terbaru yang tidak boleh dikembalikan kepada alamat dibawah.

Anda juga boleh merujuk cara-cara memohon disini.

THE HUMAN RESOURCE DEPARTMENT
Press Metal Bintulu Sdn Bhd
E mail: recruit@pmbintulu.com
Tel: 019-8867556

Press Metal Sarawak Sdn Bhd
E mail: hrd@pmsarawak.com
Tel: 016-8866151
Share this article :

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERMOHONAN TELAH DIPROSES

Powered by Jasper Roberts - Blog

242 Peluang Pekerjaan Press Metal Terkini

Anda memiliki PMR, SPM, STPM, Degree dan sebagainya, kami merupakan portal jawatan kosong mengemaskini pelbagai jawatan kosong setiap jam.

Dikuasakan oleh Blogger.

Kemaskini Jawatan Terbaru

 
Support : ApplyJobHere | Facebook | Telegram
Copyright © 2013. APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI - All Rights Reserved
Responsive by Therjab Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger