cofa Jawatan Kosong Terus Ke Email - APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI Jawatan Kosong Terus Ke Email | APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI -->
Home » , » Jawatan Kosong Terus Ke Email

Jawatan Kosong Terus Ke Email

Written By Roland Jb on Rabu, 3 Februari 2016 | Februari 03, 2016

Agar Jawatan Kosong Terus Ke Email Anda.

 

Ramai pengikut blog ini berharap supaya mereka tidak ketinggalan mengenai sebarang kerja atau jawatan kosong yang diposkan dalam blog ini. Ada berbagai cara anda mengelakkan tertinggal kerja atau jawatan kosong yang diposkan dalam blog ini. Rujuk langkah-langkah dibawah.

3 Langkah-langkah mengelakkan anda tertinggal sebarang jawatan atau kerja kosong.

1. Follow by Email

Tinggalkan email anda dalam ruangan 'Follow by Email'. Apabila anda meninggalkan email anda dalam ruangan ini, semua artikel mengenai kerja dan jawatan kosong terbaru akan secara automatic dihantar ke email anda. Sila rujuk gambarajah dibawah cara mengisi email anda. Masukkan email anda dan tekan submit. Selesai. Mudahkan...................:)


Jawatan Kosong Terus Ke Email

2. Facebook fans page

Like Facebook Fans Page kami. Apabila anda 'LIKE' facebook fans page kami, semua jawatan kosong yang kami poskan akan secara automatik dimekaskini ke Notification Facebook anda. Yang penting sentiasa semak notification facebook anda.
 Jawatan Kosong Terus Ke Email

 Jawatan Kosong Terus Ke Email
 

3. Lawati laman sesawang www.sentelijobs.blogspot.com selalu

Sentiasa melawati laman sesawang kami di www.sentelijobs.blogspot.com dan terus ke menu 'SITEMAP' disebelah kanan website. Dalam menu sitemap tersebut akan disenaraikan kesemua jawatan kosong yang pernah diposkan dan yang baru diposkan. Disitu anda boleh memilih jawatan yang anda berkenan.
Share this article :

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERMOHONAN TELAH DIPROSES

Powered by Jasper Roberts - Blog

Jawatan Kosong Terus Ke Email

Anda memiliki PMR, SPM, STPM, Degree dan sebagainya, kami merupakan portal jawatan kosong mengemaskini pelbagai jawatan kosong setiap jam.

Dikuasakan oleh Blogger.

Kemaskini Jawatan Terbaru

 
Support : ApplyJobHere | Facebook | Telegram
Copyright © 2013. APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI - All Rights Reserved
Responsive by Therjab Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger