cofa Program Latihan Industri di Chemsain - APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI Program Latihan Industri di Chemsain | APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI -->
Home » , , » Program Latihan Industri di Chemsain

Program Latihan Industri di Chemsain

Written By Roland Jb on Selasa, 24 Mac 2020 | Mac 24, 2020

Apply Job Here merupakan portal pilihan golongan muda yang memaparkan #JawatanKosongPanas terkini daripada pelbagai kelayakan seperti UPSR, PMR, SPM, DIPLOMA, IJAZAH dan sebagai nya untuk mendapatkan kerjaya mengikut kelayakan akademik.

Kami banyak memberi info dan membantu pencari kerja diluar sana untuk mendapatkan kerja dengan segera. Sebelum memohon sila pastikan yang jawatan yang ditawarkan belum tamat tempoh.

Chemsain Konsultant Sdn Bhd mempelawa pemohon yang berminat dan berkelayakan untuk menghantar permohonan bagi mengikuti Program Latihan Industri di Chemsain seperti dibawah.

jawatan kosong chemsain, jawatan kosong kuching, jawatan kosong swasta, jawatan kosong terkini, program latihan industri

telegram jawatan kosong panas

SENARAI PROGRAM LATIHAN INDUSTRI DI CHEMSAIN KONSULTANT SDN BHD

  1. Technical Assistant
  2. Chemist
  3. Clerk
  4. GIS Executive
  5. Industrial Hygiene Executive

BAGAIMANA MEMOHON?


  • Kami menawarkan program latihan industri kepada mahasiswa yang berminat dalam perkhidmatan makmal, perundingan alam sekitar dan kejuruteraan. Program-program ini bertujuan untuk memperkaya pengetahuan dan pengalaman perindustrian pelajar dengan memastikan mereka mengikuti perkembangan terbaru dalam industri.
  • Siswazah dari bidang subjek berikut boleh memohon latihan industri: Kimia / Kimia Petroleum / Kimia Perindustrian atau setaraf Kejuruteraan Awam / Kejuruteraan Kimia / Kejuruteraan Alam Sekitar atau setara Sains Alam Sekitar / Pengurusan Alam Sekitar atau setaraf Biologi / Biologi Marin atau setaraf.
  • Sila ambil perhatian bahawa program ini hanya disediakan untuk siswazah yang menjalankan kursus Sijil / Diploma / Ijazah di institusi pengajian tinggi tempatan atau luar negara, di mana Latihan Industri diwajibkan oleh Universiti. 
  • Tempat tertakluk kepada ketersediaan dan perkaitan kawasan subjek pelajar. Pemohon dikehendaki mengemukakan surat permohonan, menyambung semula dan salinan Pemberitahuan Latihan Perindustrian dari Universiti untuk mengesahkan kelayakan para pelajar untuk menjalani latihan industri. Semua permohonan latihan perindustrian mestilah dikemukakan kepada: 

Chemsain Konsultant Sdn Bhd, 
172 Rock Road, 
93200 Kuching, 
Sarawak.

* Pemohon hendaklah menunjukkan Latihan Industri di sudut kiri atas sampul surat.

Share this article :

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERMOHONAN TELAH DIPROSES

Powered by Jasper Roberts - Blog

Program Latihan Industri di Chemsain

Anda memiliki PMR, SPM, STPM, Degree dan sebagainya, kami merupakan portal jawatan kosong mengemaskini pelbagai jawatan kosong setiap jam.

Dikuasakan oleh Blogger.

Kemaskini Jawatan Terbaru

 
Support : ApplyJobHere | Facebook | Telegram
Copyright © 2013. APPLYJOBHERE-GERBANG KERJAYA TERKINI - All Rights Reserved
Responsive by Therjab Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger